2015. május 18., hétfő

Mikor csókolsz meg végre? 3. Fejezet

Miközben céltalanul autóztam a sötét és elhagyatott utcán, csak egy- két rendőr járkált az úttesten. Azon gondolkoztam, hogy Tao miért nem engedett közelebb magához. „Lehet, hogy fél egy komolyabb kapcsolattól vagy én rontottam el valamit, talán túl erőszekosan akartam megcsókolni? Nem az lehetettlen, én nem ilyen vagyok !”- ráztam meg a fejem, a gondolatok úgy cikáztak a fejemben, mint a kis kolibri a virágok körül. Fogtam a fejem és végighúztam rajta kezem, hogy egy kicsit magamhoz térjek és elfelejtsem ezt az egészet. Épp megfordultam a kocsival, hogy hazamenjek beszélni Taoval erről az egészről, amikor elvesztettem az eszméletem és az első oszlopnak ami ott volt nekimentem, a kocsi totál károsra tört, úgy kellett feszítővágóval kivágni a kocsi roncsai közül.
- Csoda, ha ezt túléli!- mondta az egyik tűzoltó, aki kivágott a kocsiból és ismét kómába estem.
Arra keltem fel, hogy a mentősök ébreszgetnek a mentőautóban és szól a mentő szirénája.
- Felébredt!- szólalt fel az egyik mentős- Ne, ne uram, ne aludjon vissza!- szólítgatott tovább a mentős, de semmit sem reagáltam, csak lecsuktam a szemem és onnantól kezde se kép, se hang, nem keltem fel.
- Ne, ezt nem hagyhatjuk, hogy egy idol így haljon meg, a bandája nélkül, ilyen súlyos sérülések és kínszenvedések közt!- kiabálta a másik mentős- Gyorsan, még egy zacskó vért ide, nem veszíthetjük el pont most, amikor már majdnem a kórháznál vagyunk!
Amikor beértünk a kórházba felhívták a többieket, hogy megint baleset ért.

Tao volt az első, aki a kocsi felé vette az irányt, úgy ahogy van, köntösben meg szobapapucsban és egyből a kórház felé irányította a sofőrt.
- Kórház, menni most, Kris bent lenni, gyerünk, gyorsan- gyorsan!- hadovált a söfőrnek kínaiul.
- Várj Tao, lassabban és ne az anyanyelveden mond, hanem koreaiul légy szíves!- nyugtatta meg a sofőr Taot.
- Oké!- Tao szusszant egyet- Najó, kezdem előröl. Kris megint kórházban van, be kell enni hozzá, nagyon félek, hogy ezt most nem éli túl!- kicsit hadarva még, félig kínaiul és félig koreaiul magyarázva a sofőrnek.
- Jó rendben, azonnal indulunk!- indította a sofőr a kocsit.

- Várjatok meg minket is!- ordította utánuk Luhan- Mi is jövünk veletek!- mindenki beszállt a kocsiba és elindultak a kórház felé.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése